Moje zdjęcie
Jaworzno, Śląsk, Poland
Młody jeszcze człowiek pełen paradoksów, bywający odważny, ale i nieśmiały, wyważony, ale i zwariowany, radosny, ale i melancholijny. Nie dający się sklasyfikować, wstawić w ramkę, czy wcisnąć do opisanej szufladki.

2009/07/09

Nie bój się...

Nie bój się, nie wstydź się
mówić, że kochasz,
Nie milcz, bo miłość znów
Cię ominie.
Nie bój się, nie wstydź się
mówić, że kochasz,
Będziesz wołał, nie usłyszy,
zniknie w tłumie.


Kochali się jak z rosą kwiat,
Ale milczeli do siebie od lat.

Minęli się - Panie, podaruj im czas.


Nie bój się, nie wstydź się
mówić, że kochasz,

Nawet gdy czujesz, że
ranisz ciszę.

Nie bój się, nie wstydź się
mówić, że kochasz,

Sercu miło, niebu miło
jest usłyszeć.


Pewna osoba zabrała mi wszystko co mam...
To nic, że znamy się tyle co wcale...
To nic, że wydaje mi się to chore...
To nic, że to nic...
Już nawet nie wiem co mam tu napisać.

To nie jest miłość, cytaty pojawiły się, bo były bardzo ładne i głębokie,
tak jakby trochę pasujące do mojej historii. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz