Moje zdjęcie
Jaworzno, Śląsk, Poland
Młody jeszcze człowiek pełen paradoksów, bywający odważny, ale i nieśmiały, wyważony, ale i zwariowany, radosny, ale i melancholijny. Nie dający się sklasyfikować, wstawić w ramkę, czy wcisnąć do opisanej szufladki.

2009/06/16

Et s'il fallait le faire...

A jeśli trzeba by było to zrobić...
...zrobiłbym...


Motyw pewnie dosyć znany, ale to nic...
Bo jeśli trzeba...


Są takie dni, kiedy
nie wiem co ze sobą zrobić.
Tak po prostu,
tak w ogóle.
Wśród tych dni są też takie, które
przepełnia radość, szczęście,
zawieszone we wszechogarniającej
pustce.
Kocham ten stan,
kocham, bo nie mam wyjścia.
Jeśli nie będę,
to zapomnę co znaczy kochać.
Zapomniałem co znaczy być kochanym,
nie pozwolę więc sobie stracić swojej miłości.
Dlatego będę kochać...
...kochać, kochać, kochać!
Bo to jedyne, co mi pozostało prócz...
No właśnie...
Tą tajemnicę niech wyrazi
uśmiech
na mojej twarzy.

1 komentarz:

  1. Bije od Ciebie taka pozytywna, szaleńcza energia.
    "Uśmiech jest jak słońce, które spędza chłód z ludzkiej twarzy" WH>
    Oby gościł na Twojej twarzy jak najdłużej...

    mx

    OdpowiedzUsuń