Moje zdjęcie
Jaworzno, Śląsk, Poland
Młody jeszcze człowiek pełen paradoksów, bywający odważny, ale i nieśmiały, wyważony, ale i zwariowany, radosny, ale i melancholijny. Nie dający się sklasyfikować, wstawić w ramkę, czy wcisnąć do opisanej szufladki.

2009/05/19

Dziękuję

Przyjaźń to wszystko co mam,
bo prócz tego nie posiadam nic.
Ktoś odszedł, kiedy stał się dla mnie wszystkim.
Skoro był wszystkim, teraz nie mam nic.
No, poza przyjaźnią...

To było tak niedawno,
pamiętam,
niby nic.
Zwykłe spotkanie na ulicy,
do którego w ogóle nie byłem przekonany.
Było warto.
Było warto być niepewnym,
cichym,
szczęśliwym,
kochającym,
było warto cierpieć,
płakać,
kochać wbrew wszystkiemu,
było warto być.
Zawsze wtedy Ty byłaś gdzieś w pobliżu.
Razem ze swoim uśmiechem,
dobrym słowem,
szaleństwem,
nawet własnymi problemami.
W sumie, nie wiem czy to przyjaźń,
ale zdaje mi się, że tak.
Napisałaś kiedyś coś, czego nigdy nie zapomnę.
To coś było dla mnie wystarczającym dowodem
przyjaźni.
Może to wszystko nie o Tobie,
ale na pewno do Ciebie.
Dziękuję

B. :*

1 komentarz:

  1. i za każdym razem gdy to czytam tak cholernie cisną się łzy do oczu. sam dzisiaj widziałeś.
    i tak naprawde nie wiem co napisac, czuje się taka mała. napiszę tylko jedno, w tym zawiera się wszystko:

    mój przyjacielu, jesteś mi tak cholernie potrzebny.<3

    OdpowiedzUsuń