Moje zdjęcie
Jaworzno, Śląsk, Poland
Młody jeszcze człowiek pełen paradoksów, bywający odważny, ale i nieśmiały, wyważony, ale i zwariowany, radosny, ale i melancholijny. Nie dający się sklasyfikować, wstawić w ramkę, czy wcisnąć do opisanej szufladki.

2009/05/12

.

I świadomość, że mogło być zupełnie inaczej, piękniej, wspanialej, szczęśliwiej...
Ale nie... Nie byłeś w stanie...
A ja?
Ja już przestałem się liczyć dla samego siebie. Dla innych? Ech...
Mam ochotę skończyć wszystkie swoje problemy jednym pociągnięciem... tak jak Ty chciałeś.
Ale nie. Nie zrobię tego. Nie dbam już o siebie, bo mnie już nie ma. Ale chcę oszczędzić przykrości rodzinie, przyjaciołom, Tobie.
To nic...
Ja i tak...
Bez zmian...
Sam.
Nawet bez samego siebie...

5 komentarzy:

  1. Hmmm...lud północy jest z Tobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Nawet bez samego siebie"

    Chcesz zaoszczędzić przykrości rodzinie, przyjaciołom???
    Nie musisz, my jesteśmy po to, aby Ci pomóc.


    I nie pisz takich smutnych wierszy, bo łezka się w oku kręci....

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrząc na horyzont pustych zdarzeń nie widzisz siebie
    Mgłą zakrywają się oczy
    W umyśle rozpościera ciemność i zaczyna zbierać żniwa
    Ty idziesz
    Całkiem sam
    Nie słuchasz innych, którzy dookoła patrzą w Twoje oczy
    Oczy bez wyrazu
    Z ukrytą tęsknotą
    Serce rozrywa ból
    Twój ból
    Ból zawodu
    Pytam się Ciebie ja
    Czy chcesz nadal tkwić w tej pustce
    Na darmo wylewać zduszone łzy
    Czy ucieczka jest wyjściem ostatecznym
    W około tyle ludzi wyciągających do Ciebie rękę
    Ty chcesz chwycić tylko tę jedną
    Jednak bez pomocy innej nie będziesz w stanie dosięgnąć tej prawdziwej
    Patrzę jak upadasz na kolana i nie chcesz powstać
    Coś ściska mi serce i nie chce puścić
    Chwyć moją rękę
    Chwyć...

    OdpowiedzUsuń