Moje zdjęcie
Jaworzno, Śląsk, Poland
Młody jeszcze człowiek pełen paradoksów, bywający odważny, ale i nieśmiały, wyważony, ale i zwariowany, radosny, ale i melancholijny. Nie dający się sklasyfikować, wstawić w ramkę, czy wcisnąć do opisanej szufladki.

2009/04/14

Coś | Przesłanie

Coś bym chciał, ale nie wiem co. W ogóle taki jakiś niezdecydowany jestem. O co chodzi? Tofik chce mnie namówić na photobloga. Ale ja nie chcę. Po co mi? Nie mam żadnych fotek, nie robię, no lubię robić, ale nie mam aparatu, nie mam za wielu zdjęć w ogóle, z czego większość to fotki mnie. Zresztą i tak uważam, że ten blog mi wystarczy. Tu chyba też można jakoś wrzucać fotki, nawet na pewno.
W ogóle ciężko mi się trochę znaleźć w nowym środowisku. Jeszcze się burzą, że nic nie mówię. To ja się pytam - spoko, ale co mam mówić? :D I się tylko głupio śmieję. Jakby nie mogło być wszystko od razu ok. Tak sobie pstryknę palcami i będzie gites. :D Nie no, jakoś to będzie, i tak ich lubię. :D

Przesłanie

Co to jest przesłanie?
Jaki to wiersz z przesłaniem?

Bo to, co chcę powiedzieć,
To jest przesłanie.
To, co chcę przekazać,
to też przesłanie.
Wszysto co piszę jest
w sobie już przesłaniem.
Więc czemu ludzie mnie pytają
co chcę przekazać?
Jakie to niesie przesłanie?
Przesłanie.
Sranie w banie.
Wybaczcie, że do rymu.

Nie widać? Nie wiadomo?
Przecież wyraźnie piszę,
dokładnie stawiam każdą literę.
Coś jest nieczytelne?
Nie. Więc o co chodzi?
Czemu wszyscy mnie pytają,
co chciałem przekazać.
Przecież widać, wszystko można
wyczytać.
Więc jak można, to czemu ludzie
nie czytają.
Tak trudno? Wystarczy złożyć litery
i odczytać sens. To nie takie trudne.
I co ważne -
można zrobić samemu.
Bez żadnej pomocy.
Moja poezja nie jest trudna.
To w ogóle jest poezja.
Nieważe. To, co piszę, nie jest trudne.
Więc nie pytajcie o przesłanie,
o przekaz, bo jest tym, co pisze.
Przepraszam, tym, co jest napisane.
Czytajcie. To wystarczy.




PS. Mam już rezerwację na wiersz xD

2 komentarze:

  1. Kochany, fotki zdobędziesz już niedługo. ;D jutro Ci powysyłam. ;P

    A odnalesc, odnajdziesz się już nie długo. ;D
    Kombinuj nocke, a będzie w sam raz. ;p ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też Cię lubię :D i się rozkręcaj ;P
    bo już chyba nie jest tak źle.. ;P
    a wiersze mhmmmmmm genialne :D
    serio!
    Bunia :D

    OdpowiedzUsuń