Moje zdjęcie
Jaworzno, Śląsk, Poland
Młody jeszcze człowiek pełen paradoksów, bywający odważny, ale i nieśmiały, wyważony, ale i zwariowany, radosny, ale i melancholijny. Nie dający się sklasyfikować, wstawić w ramkę, czy wcisnąć do opisanej szufladki.

2009/04/26

***

Co chciałbyś ode mnie usłyszeć?
Powiem Ci wszystko
całkowicie szczerze.

Że kocham
Ciebie.

Że szaleję
za Tobą.

Że oddycham
Twoim powietrzem.

Że jestem
tuż obok Ciebie.

Że żyję
tylko dla Ciebie.

Że myślę
o Tobie.

Że zrobię wszystko
dla Ciebie, co tylko byś chciał.

Nie chcę, żebyś był smutny,
nie do twarzy Ci w tym.
Soczyste kolory tęczy mienią się sobą
w Twoim każdym uśmiechu.
Bez względu na wszystko, na wszystkich i na nic.
Jestem i będę
zaraz tuż obok.
Abyś mógł objąć, przytulić się.
Abyś mógł być razem ze mną.
Abyś śmiał się bez przerwy,
bez względu, po prostu.
Nie jest ważne gdzie, czy tu, czy tam.
Nieważne, czy razem, czy osobno.
Czasem inaczej się zdaje, czasem brak nadziei.
Ale ja wiem, Ty też, że zawsze będziemy obok siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz