Moje zdjęcie
Jaworzno, Śląsk, Poland
Młody jeszcze człowiek pełen paradoksów, bywający odważny, ale i nieśmiały, wyważony, ale i zwariowany, radosny, ale i melancholijny. Nie dający się sklasyfikować, wstawić w ramkę, czy wcisnąć do opisanej szufladki.

2009/01/09

*** [Tato]

Stałem w drzwiach do kuchni
stałeś przede mną
śmiałem się wywijając swoje ręce
śmiałeś się ze mną
Pamiętam

Nie pamiętam

Wspomnienie z fotografii
o którym nie mam pojęcia
którego nigdy nie znałem
odkąd pamiętam

Nie pamiętam

Żałuję
choć mam zasadę że w życiu niczego nie żałuję
ale nie ma cię
nie będzie
mówią
że odszedłeś na własne życzenie

Pytałem
gdy zamykali trumnę
czy będzie ci wygodnie?
nie ciasno?
pytałem
nie rozumiałem

Rozumiem
wiem że gdybyś był
nie byłoby tego co jest
Pytam co ważniejsze
ty
czy ja

Nie wrócisz
ja

będę pamiętał
będę wspominał
będę żałował
będę tęsknił

Nie było takiego szczęścia
które zastąpiłoby nas
twoje szelki
twoja twarz
twój uśmiech
rzeczy o których nie mam pojęcia
rzeczy z których mi smutno
gdy słyszę o nich

Będę tęsknił
choć nigdy cię nie znałem

byłeś
lecz nie pamiętam

nie ma cię
nie będzie
to lepiej

4 komentarze:

  1. daleko do dzieł rzemiślników, blisko do wieczności. Autorski?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak.
    Do wieczności mówisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. Yhym... Są po prostu rzeczy, które w pamięci zostają dużo dłużej niż kilkadziesiąt lat. Gratulacje, dawno nie czytałam tak dobrego autorskiego wiersza.

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę, jakie sprzeczne opinie.
    Dziękuję bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń