Moje zdjęcie
Jaworzno, Śląsk, Poland
Młody jeszcze człowiek pełen paradoksów, bywający odważny, ale i nieśmiały, wyważony, ale i zwariowany, radosny, ale i melancholijny. Nie dający się sklasyfikować, wstawić w ramkę, czy wcisnąć do opisanej szufladki.

2009/03/11

Bez tytułu

Chwila wytchnienia. Od poezji, marnej, bo marnej, ale poezji. Ten blog to liryka mojej duszy, choć pewne rzeczy trudno ubrać w formę wiersza. Wierszem, fakt, faktem, powiedzieć można wszystko, ale nie jest to łatwe, a czasem lżej jest napisać coś po prostu, po kolei, słowo za słowem, do pełnych linii.

Życzę sobie wszystkiego najlepszego, szczęścia, zdrowia, powodzenia. I wszystkiego najlepszego, i szczęścia, i zdrowia, i powodzenia. I jeszcze najlepszego wszystkiego, bo dawno nie dostałem życzeń.

Chciałem o czymś pisać, ale zapomniałem, bo piszę tą notkę już kilka godzin z przerwami na różne inne zajęcia.
Do następnego.

1 komentarz:

  1. Czas to zmienić.
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego. A dokładniej- wszystkiego tego, czego sam byś sobie życzył.
    Za racji tego, że Cię nie znam, sam sobie wybierz, co będzie ,,najlepsze" :)
    Masz,
    tak
    z miłości do ludzi, których lubię podnosić na duchu (ot, taki nałóg :)

    A, że świat jest okrutny, to zażyczę sobie czegoś w zamian- proszę o uśmiech :D Szeroki.

    OdpowiedzUsuń